Thursday 11 February 2010

ما بیشماریم!

دوستان

هر لینکی مبنی بر این که کار تموم شد، شکست خوردیم، تقصیر فلانیه و ... که نا امیدی رو تبلیغ کنه انحرافی و از روی قصده. خامنه‌ای امروز عصر بیانیه داد و حالا سریازانش افتادن به تبلیغ کردن که این قضیه رو چا بندازن و ناامیدمون کنن.

1-با این همه اقدامات امنیتی که این همه جلوگیری از دور هم جمع شدن مردم بسیار طبیعیه که فقط شعارها و تجمعهای پراکنده در گوشه کنار ممکن باشه.

2-شهرستانها امروز بهترین روزشون بوده ... که نشونه گسترش جنبش سبزه.

3-تمام هدف اینا اینه که بگن بیشتر بودن و پیروز شدن! من تعجب می کنم که چه طور بعضی از دوستان تو این دام میفتن؟

4-در هفته گذشته 500 نفرو دستگیر کردن که هیچ سازماندهی نباشه. هزاران نفر از دوستان شما در بدترین شرایط در زندانن. از ترسشون اینترنتو قطع کردن!! اگه مساله ای نبود، این همه دردسر برای چی؟!

دوستان! در مقایل حکومتی این قدر وحشی، این قدر مسلح، این قدر فاسد، تنها و تنها سلاح ما که شکست ناپذیرمون میکنه امیده. با اطمینان از این که حق با ماست! حکومت در مقابل این سلاح هیچی نداره و الان فقط داره تلاش میکنه این سلاحو ازمون بگیره!

امروز، با این همه وحشی گری، که حتی خودشون رو هم میزدن (از قول شاهدان عینی در فاصله آزادی تا آریاشهر، اشرفی اصفهانی، خیابون پیامبر، امیر آباد) با این همه تمهیدات، این همه مراقبت، این همه دستگیر کردن، و یا تبلیغاتی که این مدت شده که میدونیم چه به سر دستگیر شده ها میاد، سبزها بسیار زیاد بودن ... ما پیروز شدیم.

به سربازان دروغ و بی شرمی اجازه ندین بهمون نفوذ کنن!

1 comment:

  1. age gharar basheh ke mardome man inghadr kodan bashan ke har malakhi betooneh badihiat ro barashoon ba shayehe parakani ghalat jelveh bedeh va oona bavar konan, dar oon soorat dige liaghate bordan va taeene sarneveshte khodeshoono nadaran!pas jaie negarani nist, mokhalefaie mardom beghadri mortaje fekr mikonan ke hata ba yek kalame hata oonam dar defae sabzha , khodeshoono neshoon midan, inam bichareha daste khodeshoon nist, be ghole torka"beini kharabdi"

    ReplyDelete